Продавець Інтернет магазин korob.dp.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
221 відгук

Зараз компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

Інтернет магазин korob.dp.ua

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз

    Самовивіз з точки видачі за адресою: р. Дніпро, вул. Краснопольська, 14 (офіс 17). або р. Дніпро, пр. А. Поля,13/3 У робочі дні з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, попередньо погодивши замовлення з менеджером нашого магазину.

  • Доставка кур'єром

    Адресна доставка замовлень по Україні здійснюється з понеділка по п'ятницю. При оформленні замовлення до 17.00 відправка відбувається в день оформлення замовлення. Якщо замовлення оформлене після 17.00 - відправка товару кур'єром здійснюється на наступний день. Виняток становлять: субота, неділя. Якщо замовлення оформлене в суботу або неділю, відправка здійснюється в понеділок. В обов'язковому порядку перевіряйте ваш заказ на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єрові. Звертаємо Вашу увагу, отримуючи посилку у кур'єра та підписуючи акт прийому-передачі, Ви підтверджуєте факт перевірки вантажу на відповідність Вашого замовлення, а так само погоджуєтесь з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

  • Магазини Rozetka

    Послуги транспортних компаній клієнт сплачує самостійно згідно з тарифами компанії при отриманні товару. Стандартний термін доставки складає 1-3 дні. При отриманні прохання перевіряти цілісність та комплектність товару.

  • Нова Пошта

    Доставка товарів здійснюється службами: Нова пошта (післяплатою). Послуги транспортних компаній клієнт оплачує самостійно згідно тарифів компанії, при отриманні товару. Стандартний термін доставки складає 1-2 дні. При отриманні обов'язково перевірйте цілісність та комплектність товару. Товар до 500 грн по повній предоплаті.

Способи оплати

  • Пром-оплата

    Пром-оплата - безпечний спосіб оплати замовлень на Prom.ua. При оформленні замовлення на маркетплейсе Prom.ua, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на ваш рахунок через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Підключаючи додаток, у вас автоматично додається спосіб оплати Пром-оплата в форму замовлення. А також - додаткові ярлики на картці товару і в каталозі Prom.ua.

  • Післяплата

    Товар до 500 грн по повній предоплаті. Послуги транспортних компаній клієнт сплачує самостійно згідно з тарифами компанії при отриманні товару. Стандартний термін доставки складає 1-3 дні. При отриманні прохання перевіряти цілісність та комплектність товару.

  • Готівкою

    Оплата готівкою можлива тільки при покупці товарів в м. Дніпро Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

  • Безготівковий розрахунок

    Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється: після оформлення замовлення, Вам буде надана рахунок-фактура, по якій Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром. Виконання замовлення за безготівковим розрахунком провадиться протягом 2-4 робочих днів з моменту оплати рахунку.

  • Післяплата

    Товар до 500 грн по повній предоплаті.

Гарантія:

Продавець гарантує, що бу товар повністю функціональний і відповідає опису під час продажу.

1. Гарантійний термін для бу товарів становить 6 місяців. Упродовж цього терміну продавець об'єднується усунути будь-які несправності, що виникли з вини продавця або виробника.
2. Гарантія поширюється тільки на ті несправності, які виникли через неправильне функціонування апаратного забезпечення або фабричного дефекту.
3. Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією, падіннями, впливом вологи, а також на програмне забезпечення й аксесуари.
4. У разі несправності бу товару, покупець має зв'язатися з продавцем упродовж гарантійного терміну та надати докази несправності (фотографії, відео тощо).
5. Покупець відповідає за доставляння товару назад продавцю в разі гарантійного обслуговування.
6. Гарантійне обслуговування може містити ремонт, заміну несправних деталей або заміну товару на аналогічній, за умови його наявності.
7. Гарантія не діє в разі втручання третьої особи або спроби самостійного ремонту товару.
8. Гарантійні умови можуть бути додатково уточні та уточні під час купівлі конкретного товару.

Рекомендується уважно ознайомитися з умовами гарантії перед купівлею та звернутися до продавця в разі виникнення запитань

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner